Ogłoszenia Radom na 16m.pl > Wiadomości > Klienci Lidla oburzeni. Nie otrzymali obiecanych książęk. Warto składać reklamację?

Klienci Lidla oburzeni. Nie otrzymali obiecanych książęk. Warto składać reklamację?



Chodzi o książki kucharskie "Jeść zdrowiej". Klienci, którzy zrobili zakupy za 50 zł otrzymywali naklejkę, która byłą wstępem do promocji. Po zebraniu sześciu znaczków i naklejeniu ich na promocyjny kartonik zyskiwali prawo do nabycia książki kucharskiej. Choć wielu klientów Lidla zebrało komplet znaczków w szybkim tempie, od kas odeszli z kwitkiem. Odprawiano ich informacją "Książek brak".

Przeczytaj więcej: http://radom.naszemiasto.pl/artykul/klienci-lidla-oburzeni-nie-otrzymali-obiecanych-ksiazek,4583258,artgal,t,id,tm.html?kategoria=616